lunes, 2 de abril de 2012

SABES QUE ME AMAS.

Seino porque ti tamén me miras a min dende dez metros de distancia cando falo con algún nalgunha festa. Seino porque cando estou triste fas o subnormal ata o punto de dar vergoña só para que me ría. Seino porque non soportas que baile con outros, e porque según ti ningún é bo para min. Seino porque non farías durante un ano e medio o que estás facendo se non estiveses enamorado. Seino por como me miras, e porque me chamas cada día inda que só sexa para decirme algunha tontería. Seino porque me sacas de quicio tanto como eu a ti. Seino porque te preocupas, e porque prefieres pasar un sábado noite conmigo en lugar de sair, ou un domingo pola mañá en lugar de ir ó fútbol. Seino cando me bicas, ou cando me abrazas, e ata cando me empuxas ou metiras do pelo.Seino porque eso se nota, e non mo podes negar. Ámasme, e seino, sobre todo, porque sempre que se mezcla cariño, sexo e amizade, hai amor. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario