jueves, 11 de agosto de 2011

Parabéns pra vosé.

Hoxe, a venres día 12 de agosto, cumple anos unha das mellores persoas que coñecín na miña vida. Podo dicir de el, que se fixa demasiado nos detalles, e lle da moita importancia a todo, inda que non a teña, que é rencoroso ou que non é o mais ligón entre os ligóns, pero ao mesmo tempo podo dciri que é especial, bo, risueño, gracioso, de confianza, amigable, xeneroso, e o mellor amigo de todos os que poidas imaxinar É de esa clase de homes, dos que todas dicimos "deses xa non quedan" están en extinción, si, pero el e incriblemente xenial :) Midonciño, meu sol, nunca pnsei que puidese chegar a quererte tanto, e a collerche tanta confianza. Quixen a moitas persoas, confiei en outras tantas, das cales a metade me fallaron; pero sei que ti non o farás nunca. Teño a sensación de coñecerte dende fai moito tempo, inda que a penas levemos sendo "amigos" uns meses.. Xa cho dixen moitas veces, pero gracias de novo por todo o que fas e levas feito por min. Gracias por entenderme, por defenderme, por axudarme, por saber ser o meu amigo.. Sei que non son unha persoa fácil, pero sempre que te necesito estás ahi, xa sexa para apoiarme, darme consellos ou decirme que non teño  a razón. Ti xa me coñecéches nesta situación, pero quero decirche que eu antes era unha persoa cunha vida normal..xddd Ahora todo é bastante extraño para todos, pero ti fas que as cousas parezan máis sinxelas. Ti supeches gardar o meu segredo e eu saberei gardar  teu. Sei que eres o seu mellor amigo, e non pretendo quitarlle o único bo amigo que ten, pero quero que sepas, que tamén eres o meu, e que estou moi orgullosa de saber que eu son a túa. Moitísimas gracias por quererme, e por deixar que te queira, non sabes o que valoro a túa amizade.
 "Fai hoxe 20 anos, temblou Teo enteiro, ao ver o que se lle viña encima"
(LLLLLLLLLLLLLL)
Creo que polo demáis, xa está todo dito non? :) PARABÉNS MEU AMORRR :)

No hay comentarios:

Publicar un comentario