sábado, 26 de marzo de 2011

MABP.

               Gracias. Gracias por existir, por demostrarme que me queres, por facerme saber que sempre estarás aquí, por non pasar de min. Gracias por todos os alagos, por seguir aquí a pesar de saber que nunca estaremos xuntos. Gracias por saber escoitarme, aconsellarme, e decirme todo o que pensas. Gracias por gardarme o segredo, por decirme que me queres como a poucas, por terme este cariño. Gracias por pasearme de un lado para outro sen protestar nin unha soa vez e por proporcionarme tabaco ou o que che pida en ese momento. 
               Sempre me preguntei que diría se tivese que escoller entre querer ou que me queiran, e aínda é hoxe o día en que dudo a resposta. Pero non teño ningunha dúbida en dicir que por moito que a el o queira, e o ame con todas as miñas forzas, se tivera que escoller, escolleríate a ti; por ser a única persoa que está ao meu lado inda que lle faga da dano o simple feito de estalo, por ser a única persoa que non ten reparo en decir que me quere, e que mataría a quen me fixese dano, por ser a única persoa capaz de decirme que unha das súas máximas aspiracións e votarme un polvo, saber que para min só é un amigo, e pasar o día conmigo sen tocarme un pelo; porque sei que ti nunca me farías dano, porque sei todo o que me queres, e aínda que penses que non, eres unha das persoas que máis aprecio en este mundo, e si, eu a ti tamén te quero. Por eso nunca te perdería. Aínda que poidamos pasar o día pelexando, e pareza que nos odiamos, sabes que nos adoramos.
Gracias por estar aquí a pesar de todo, e por ser máis importante do que ninguén poida imaxinar. Quérote  veciño, moito.

(Sei o moito que che gusta esta canción.)

No hay comentarios:

Publicar un comentario